lørdag 29. oktober 2011

Serviettboks ala Duni

Jeg har hatt en veldig kjekk duni serviettboks på bordet mitt en stund, men er veldig lei av utseende på den(og den er blå). Ikke det at jeg ikke liker blå, men alt annet er jo lilla hos meg. Så i dag demonterte jeg rett og slett hele boksen, og laget meg en mal. Og resultatet ble denne :







Da er det snart klart for helgas andre nattevakt! Veldig moro å skulle stille klokka tilbake en HEL time midt på natta da :-/ 

Ha en fin fin lørdagskveld!

4 kommentarer:

  1. Smartingen altså!!! Denne serviettboksen ble jo bare så utrolig flott Maria Linn - flink til å "trylle" du ... :)

    Denne helgen har jeg hatt besøk av mamma og Mariann - har vært kjempekoselig!! Ja, og i dag var det besøk av tante Ingrid også, så en skikkelig familiehelg har det vært :) Håper helgen din også har vært fiiin :)

    Ha en flott kommende uke, og hils Ronny!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Tusen takk, er gøy å "trylle" litt innimellom :-)

    Så koselig med besøk da, tviler ikke på at dere har kost dere. Er jo en virkelig trivelig gjeng! Her i heimen har det ikke skjedd stort i helga, Ronny har vært på litt byttehandeljobb med pappa, og jeg har gått nattevakter :-) så nå er det natta for meg noen timer..

    Ha en fin fin uke du også!!

    Klem fra Tjømlingene :-)

    SvarSlett
  3. Hei på deg!!
    Tenkte jeg bare ville titte innom deg, og ønske deg og Ronny en strålende flott helg!!

    I morgen drar jeg, Eva og en venninne til London - oh lykke, gleder meg masse!!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Tudeluuuuu - titter bare innom for å ønske deg og Ronny en riktig god helg!!

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett