fredag 9. september 2011

Baby Boots

Det har vært litt stille på denne fronten de siste dagene. Litt mye garsjeplanlegging, og har et hodet som krangler litt med meg. Men nå er helga kommet, hodet er bedre, og dugnaden er i gang :-) Ser endelig at det faktisk skal bli en garasje der ute!
Ellers er dukketøy til Emilie prosjektet her om dagen, fant en veldig koselig oppskrift på Europris(kommer med bilder når det er ferdig). Tenkte å legge inn et bilde av et av parene med Baby Boots jeg har hekla. Har hatt en liten periode hvor jeg har hatt litt dilla på disse. Syns de er veldig søte!

2 kommentarer:

  1. Fytti rakkern frøken,disse var utrolig nyyydelige! :D
    Får jeg noen gang en nr.2 bestiller jeg disse *fnis*

    Ha en god helg,med dugnad :)

    SvarSlett
  2. Bare å bestille :-) Tusen takk! Nå er dugnaden overstått, og vi pakker til ferie.. tar en liten uke på Kreta fra imorgen :-)

    God helg :-)

    SvarSlett