søndag 18. september 2011

Bilderas fra Kretatur :-)

Det har vært litt stille fra denne fronten den siste uka. Vi har nemlig vært en aldri så liten snartur til Kreta med litt familie. Det har nydelig uke med bare sol og bading, DEILIG!!! Litt kaldt å komme hjem i egen stue, og finne gradestokken med 13,5 grad inne :-( ..huff... Fyrer godt i peisen, og har fått på oss ulltøyet.. Legger ved litt "varmere" bilder :-)

Emely, Anine og meg
Kjæresten min Ronny

Skulle gjerne hatt disse på veggen hjemme..
Emely og hummer`n :-)
Rethymnon




Onkel Ivar









Emely
Tante Britt :-)
"Kaptein Sabeltann" er jo i Rethymnon også! Barna er nå overbevist om at Kaptein Sabeltann er å gjemmer skattekister i havet på Kreta :-)
Rethymnon
Tante og meg kikker i gatesmugene i Rethymnon


Jentene klatret gladelig opp for å være statuer :-)
Anine

Mitt søskenbarn Morten og meg
Morten
Ninuz

3 kommentarer:

  1. Så mange flotte bilder Maria-Linn - ser ut til at dere hadde en kjempefin ferie!! Har jo vært i Rethymnon selv, og kjenner meg igjen på mange av bildene - herlig!!!!

    Nyt uken videre, og hils!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Vi har hatt det veldig fint! Veldig koselig inne i Rethymnon :-) skulle gjerne hatt en ekstra uke der..

    Ha en fortsatt fin uke du også :-)

    Klemmer fra Tjøme

    SvarSlett
  3. Så masse flotte bilder fra ferien deres :)
    Klemmer

    SvarSlett