mandag 5. september 2011

Strikkepinneboks

Da er det mandag igjen, men hva gjør vel det når man har ferie?? Våknet litt tidlig idag på grunn av graveren på utsiden huset, men ble dermed en effektiv formiddag. Allerdere kl.12 var jeg ferdig med å vaske huset, og bake skillingsboller. Så nå er bade graverene, naboen og meg selv godt foret med hvetebakst :-) Ellers prøver jeg å få system i kaoset mitt, så før helga laget jeg meg strikkepinneboks. Kledde rett og slett om en helt vanlig "Pringles" potetgullboks, og pyntet litt. Ble ikke så aller værst syns jeg, strikkepinnene er i hvertfall på ett sted!

Ha en fortsatt fin mandag :-)



2 kommentarer:

  1. den strikkepinneboksen var supersøt (mamman din fortalte om den så jeg måtte inn å kikke)mulig jeg stjeler den ideen altså

    SvarSlett
  2. Det må du gjerne! Denne boksen ble laget i litt full fart, men fins jo en haug av muligheter for å pynte den :-) Blitt veldig glad i den i hvertfall.. Koselig du er innom å titter Linda!

    SvarSlett