onsdag 21. september 2011

Mitt første trekkspillkort

Inspirert om dagen! Måtte prøve meg på trekkspillkort, var veldig gøy, og ikke så vanskelig :-) Kortet skal gå til min bror som har kjøpt seg hus(håper ikke han titter innom her). Jeg pleier egentlig å farge stemplene mine med TRIA tusjer, men idag har jeg malt litt med akvarell isteden. Resultatet ble litt så som så, må nok ut å skaffe meg akvarellpapir igjen. Arket jeg brukte ble alt for vått, noe som resulterte i at fargene gled litt utover.






Ha en fortsatt fin onsdagskveld :-)

5 kommentarer:

  1. Wow,du er mega flink :)
    Og grattis til Sindre!

    SvarSlett
  2. Du er bare helt rå på å lage kort Maria-Linn - kortet ble helt fantastisk!! Tror du må ta turen til Oslo og kurse meg litt, for sånne kort kunne jeg også tenkt meg å lage!!

    Ha en super helg, og hils!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Det hadde vært koselig Hildegunn :-)!! Egentlig et veldig enkelt kort å lage :-)

    God helg til deg også Hildegunn, skal hilse herfra!

    Klem fra Maria-Linn

    SvarSlett